loading...
ایده های زندگی و کسب و کار
mehrdad tak بازدید : 66 جمعه 04 بهمن 1398 نظرات (1)

 

1.تُن صدایتان را تغییر دهید:

 

برای ۳۰ ثانیه سعی کنید نرم تر، آروم تر، و کمی خوشایندتر صحبت کنید. با نتایج شگفت انگیزی روبه رو میشین. آیا می دونستید وقتی با صدای نرم تر و آروم تر به بچه ها دستور بدین، نسبت به اینکه سرشون داد بزنید، تأثیر بیشتری روشون خواهد داشت؟ اگر در کار خسته شدید، حتی فقط برای ۳۰ ثانیه سعی کنید لحن صداتون رو آروم تر کنید، شاید زودتر به نتیجه رسیدید!

 

2. ایده های قدیمیتان را به یاد آورده و دوباره آنها را از سر گیرید:

 

 برای ۳۰ ثانیه، ایده قدیمیتون رو دوباره امتحان کنید. آیا این ایده ی یک اختراع، یک پروژه کاری، یا کاری بوده که به نظرتون خسته کننده می اومده؟ یکی از اون کارها را انتخاب کنید و یک بار دیگه امتحانش کنید. تصور کنید اگر همه ی آدم ها اینقدر جرات داشتن که از نبوغ خدادادی در جهت استعدادهاشون بهره بگیرن چی می شد؟ می دونید چه چیزهای جدیدی در دنیا ابداع می شد؟

 

3. برای ۳۰ ثانیه به یک نفر یک فرصت دوباره بدین. یک بار دیگه به حرف هاش گوش کنید یا یک بار دیگه به اون فرصت بدین شاید که تغییر کرده باشد.

 

4. به فرزندانتون بگید “دوستتون دارم” و “به شما افتخار می کنم.”

 

 به چشم هاشون نگاه کنید، و به اون ها نشون بدید که چقدر براشون ارزش قائلید. تصور کنید اگر همه ی والدین ۳۰ ثانیه در روز هم که شده به فرزندانشون اطمینان خاطر می دادن، شاهد چه تغییرات شگرفی بودیم.

 

 

 

5. دفعه ی بعدی که منتظر خشنودی آنی یا چیزی بودین که نمی تونید در همون لحظه داشته باشید، برای اونچه که در حال حاضر دارید، ۳۰ ثانیه از خدا تشکر و قدردانی کنید. این کار باعث تغییر رفتارتون میشه.

 

6. ۳۰ ثانیه محکم تر و صاف تر بایستید و سرتون رو بالاتر بگیرید.

 

 در چشم های دیگران نگاه کنید و با اطمینان بیشتر راه برید. ببینید چه احساس خوبی داره.

 

7. کاری رو که قبلاً از انجام اون دست کشیدید و نیمه رها کردید رو انتخاب کنید که امروز انجامش بدین. ۳۰ ثانیه بیشتر طول نمی کشه که برای انجام کاری تصمیم بگیرید. قولتون رو پیش خودتون نگه دارید و مطمئن باشید که حتماً انجامش میدین.

 

8. به هم ریختگی هایی که کس دیگری ایجاد کرده رو تمیز و مرتب کنین.

 

9. از کسی تعریف و تمجید کنین.

 

10. برای چیزی یا کسی که باورش دارید، بایستید. یک جمله ی حمایت کننده، حوزه ی نفوذ شما رو قطعا گسترده تر میکنه.

 

11. کسی رو در کارش تشویق کنین و بهش اطمینان خاطر بدین.

 

 بهش بگین که “تو می تونی!” اون رو باور داشته باشین و این باور رو نشون بدین.

 

12. کسی رو که دوست دارید بیشتر باهاش آشنا بشین و اون رو  به خونتون  دعوت کنید. می تونید شام رو کنار هم صرف کنید. از این دعوت واس یک دوستی تازه استفاده کنید.

 

13. به مدت ۳۰ ثانیه در جمع همسرتون رو ناز و نوازش کنید.

 

دستتون ر. پشتش بکشین، انگشتاتون رو در موهاش فرو کنین، نرم و آروم بغلش کنین، دستش رو به نرمی فشار بدین، یا حتی یک بوسه تند و چابک. خیلی خوبه اگه بچه هاتون بفهمن که پدر و مادرشون همدیگر رو دوست دارن و برای ابراز علاقه به هم راحت هستن. مطمئناً اگر همه ی زوج ها فقط ۳۰ ثانیه در روز برای چنین کاری وقت می گذاشتن، این قدر زندگی های زناشویی درهم و برهم نبود،قطعا.

 

 

 

14. یک کلمه ی جدید (کلمه ای از زبانی خارجی که به خوبی به آن تسلط ندارین) یا یک چیز تازه در مورد یک فرهنگ دیگه رو یاد بگیرید.

 

15. چکی به مبلغ %۱۰ از حقوق ماهانه تون بنویسید و به مؤسسات خیریه هدیه کنین.

 

16. هر روز ۳۰ ثانیه برای غالب اومدن به ترس ها و شجاعانه روبه رو شدن با همه ی موقعیت های زندگی تون دعا کنید.

 

رفتاری مثبت و هدفی مثبت در ذهنتون داشته باشین همونطوری که در مطالب قبل بهش اشاره کردیم. برای کارهای اون روزتون طبق اولویت ها برنامه ریزی کنید. بعد از ۳۰ ثانیه برای تغییر آماده هستین.

 

17. از کسی بپرسید، “حالت چطوره؟” و واقعاً به جوابی که به شما میده خوب گوش کنید.

 

18. مبلغی (در حد توانایی) در یک پاکت بزارین و با عنوان “ناشناس” برای کسی بزارین که می دونید به اون مبلغ احتیاج داره. نیکوکاری بدون اینکه شناخته بشین احساسی فوق العاده در خودتون ایجاد میکنه. امتحان کنید!

 

19. یک اقدام سریع برای محیط زیست بکنید. به پرنده ها غذا بدید، زباله ها و آشغال ها را جمع و جور کنید و…

 

20. یک صبحانه ی عالی برای خودتون انتخاب کنید (انرژی روزانه ی خودتون رو با یک تصمیم ۳۰ ثانیه ای شروع کنید). کمتر مواد قندی بخورید و بیشتر پروتئین و میوه بخورید و صبحانه ای سالم و مقوی برای خودتون انتخاب کنید.

 

21. اگر خیلی وقته  که درون خونه یا شرکت هستین، بیرون برید و اجازه بدید که نور آفتاب روی صورتتون بتابه. این کار حالتون رو خیلی سریع بهبود میبخشه.

 

22. وقتی کسی از شما تقاضای کمک خواست (کمک مالی)، پاسخ مثبت بدید.

 

23. در هر موقعیتی از ورزش کردن غافل نشید حتی یک نرمش سرو گردن ۳۰ ثانیه ای …

 

24. یک دونه بکارید (یا اگر وارد هستین، یک نهال بکارید). تصور کنید اگر میلیون ها آدم روی زمین این کار رو بکنن دنیا شاهد چه فضای سبز پایان ناپذیری خواهد بود.

 

25. چراغ اتاق هایی که خالیه رو خاموش کنید (لامپ اضافی خاموش). هر ۳۰ ثانیه هم ارزش داره.

 

26. در سطل زباله ی خونه چندتا کیسه ی زباله بذارید تا انواع مختلف زباله ها رو جداگونه دور بریزین. شما بازیافت زباله رو از همین امروز شروع کردید.

 

27. یک عادت بدتون رو در ۳۰ ثانیه ترک کنید؛ و ۳۰ ثانیه به ۳۰ ثانیه اون رو تکرار کنید.

 

28. ۳۰ ثانیه بخندین. استرستون فروکش میکنه.

 

29. آب رو به مقدار کافی بنوشید.

 

30. ۳۰ ثانیه از هر اونچه که دارید احساس رضایت کنید؛ و همیشه قدردان نعمت های خداوند باشید.

 

با ما در تماس باشین... 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 447
  • بازدید کلی : 1,720